Post by sranilategan on Feb 24, 2022 18:37:16 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ninja Arashi ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ninja Arashi IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code verhoog edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Ninja Arashi 2022 version ▞▞▞
Leuk goed te besturen en grotere variatie , haha beklem.
koel
Echte specificaties
Superleuk spel. Geweldige gameplay zonder fouten.
De game is over het algemeen goed, maar wordt erg moeilijk naarmate je verder in de levels komt. Dit spel moet een beetje gemakkelijk worden gemaakt en er moet meer gezondheid worden gegeven aan Arashi (de hoofdspeler).
Is oke
Ik heb dit spel meer dan twee keer gespeeld. Ik waardeer de maker van dit spel. Het is zeer ausome en prachtig ontwerp. Ik vind het leuk😍. Als ik in een boze bui ben, speel ik dit spel. Het maakt me rustig😌.
Schitterend spel
Ninja Arashi 2 Eventyr kcu
Ik wil alleen maar zeggen, aan het einde van het spel staat geschreven dat de volgende versie van het spel zal komen. Maar het is voor mij 1 jaar geleden. De volgende versie van deze ninja arashi kwam niet. Dit is de reden waarom ik deze game 1 ster geef als beoordeling. Ik heb een gamemaker nodig die de nieuwe versie van deze game zo snel mogelijk in de playstore plaatst. Zodat we je goed kunnen beoordelen. Uit het tij is de recente game goed, maar omdat de volgende versie niet beschikbaar is, wordt deze verijdeld.
Het is zeker een uitdagend en interessant spel. De gameplay is vlot en goed. Ik heb echt genoten van de visuals. Er zijn verschillende niveaus met zijn eigen moeilijkheden. Maar de eindstrijd is totaal anders. Het is tijdverspilling om te vechten met slechts 3 kansen... Terwijl de tegenstander alle magische krachten heeft. Het is niet onmogelijk, maar je hebt meer geduld nodig en blijf het proberen. De voortgang van het zwaard is erg traag. Repareer het in ieder geval in het tweede deel.
Ik hou van het verhaal, maar soms gefrustreerd door het spel moeilijk in hun levels. Maar ik heb het spel al uit dus het blijft een leuk spel om in je vrije tijd te spelen
Elke drie doden is een gouden scherm voor toevoegen of betalen, maak het misschien elke vijf doden.
Net vandaag dit spel uitgespeeld. De graphics zijn goed, de niveaus en logica zijn moeilijk maar bevredigend. Je zult altijd geïrriteerd raken en erover nadenken hoe je dit niveau en dat kunt overtreffen, zo goed is deze game.
Kan het tweede niveau niet spelen ondanks het verkrijgen van de vereiste items. Niet zeker wat het probleem is
Hierdoor voel ik me zelf een ninja, ik geniet er zo van, ik kan niet wachten om de zoon van mijn man te redden. Oh en hey, als een klein idee, wat dacht je van een vervolg op Arashi's verhaal, maar we spelen als Arashi's zoon die jaren later volwassen werd en zijn vriendin of vader probeert te wreken of zoiets? ik weet het niet, het enige wat ik weet is, ik vind dit geweldig
Uitstekende graphics, geweldige gameplay heeft geen glitches al met al is het een geweldige game. Ik moedig je aan om het te downloaden
Trash game, in de naam van intens spel is het zo intens dat het deprimerend is, schaduwen hebben weinig details om te weten waar de vallen zijn, soms wordt het scherm zo klein dat de vallen niet kunnen worden gezien, en er zijn zoveel vallen bij sommige missies is het bijna onmogelijk om die missies te voltooien.
Hele leuk spel. Het is wel jammer dat je snel alle upgrades kan doen. De upgrades misschien duurder maken..?
Dit spel is echt goed. Het is een beetje uitdagend, vervelend, verslavend, maar het is leuk. Ik ben erg dol op dit spel. Maar ik zou heel graag wat nieuwe krachten en zwaardvellen of zo willen zien. Al dat geld was gewoon verspilling. Verder is het echt een geweldig spel. Beste ninja 2d die ik ooit heb gespeeld. Ik wacht met smart op deel 2.
Veel te veel advertenties, het is erg vervelend, ik heb hier echt genoeg van, meer advertenties kijken dan games spelen, direct de-installeren binnen 30 minuten
Dit is goed, maar het was een onverwachte keer dat de val kwam en het kan niet duidelijk zien, maar en anithing is het beste. Ik heb het spel gezien en ik probeer de niveaus gemakkelijk te voltooien en alles is goed
Hou van dit spel. Maar er is geen opslagfunctie. Ik verlies elke keer alle voortgang.
Verbazingwekkende gameplay.. meestal onthoud ik me van digitale aankopen omdat ik ze waardeloos vind. Maar om waardering en respect voor de ontwikkelaars te tonen heb ik de ad remover gekocht. Dit is mijn eerste aankoop tot nu toe.. dus aan de hand daarvan kun je zeggen dat het een indrukwekkend maar eenvoudig spel is ❤️
Blocky Moto Racing - мотоцикл симулятор Гонки wswe
Zeer goed uitgevoerde platformgame, mooie achtergronden. Simpel maar zeer uitdagend. Je weet nooit wat er op je pad komt. Proficiat aan de ontwikkelaar(s) 👍
Leuke game geweldige inhoud en beetje moeilijk, maar dat is het plezier dat ik leuk vind in het spel, ik vind het geweldig, maar ik moet dit bewerken omdat weinig niveaus zo moeilijk zijn dat ze een poging van 50 - 60 nemen en ik bleef gewoon op een niveau hangen dat is zo moeilijk dat ik niet kan kraken
Laatste update verhindert vooruitgaan. Het is een bug, als het niveau eenmaal is voltooid, gaat het naar het volgende hoofdstuk in plaats van naar het volgende niveau in het hoofdstuk en zegt 30 vereist. Als ik handmatig terugkom naar het eigenlijke hoofdstuk, wordt het volgende hoofdstuk nog steeds vergrendeld. Wat? Ook zie ik veel janks die er niet eerder waren.
Best leuk en leuke spelmechanica. De hogere niveaus worden steeds meer volgepropt met gotchas die je doden, dus je doorloopt vele cycli van lange, niet over te slaan advertenties om door te gaan met spelen. De moeite waard om te betalen voor geen advertenties. Maar slechts 45 levels en er is niet veel te doen als je ze allemaal hebt doorlopen
Goede offline game. Ik vind deze game leuk, het heeft een goede gameplay, instelling, graphics, control, het is gemakkelijk te spelen, maar de niveaus zijn weinig hard en tuff en interessant ook en het laatste baasniveau is erg moeilijk. Ik heb deze game voltooid. Dus je kunt dit spel installeren, het is een goed spel. "Dus, wanneer is het volgende deel van deze game: Ninja Arashi2 komt?"Ik wacht erop, succes.
Heel goed spel en mooi gemaakt met mooie scenes waar je door reeën van aziatische kersenbomen en dergelijke rent. En neem het vervolgens op tegen meerdere soorten vijanden en razende vallen. Dus.. Eerst makkelijk en later behoorlijk uitdagend. 😏 Bijna (niet helemaal) in het niveau van de oude Mario-spellen waar je elk deel moet onthouden van wat daarna komt om niet dood te gaan! 😄 Over het algemeen goed gedaan jongens.
Het spel loopt achter tijdens het spelen
Ik zou het graag 1 ster geven, maar ik heb er 2 gegeven vanwege de graphics
Het spel was leuk, maar het verzamelen van de rollen leverde uiteindelijk niets op en dit alles leidde tot een vervolg dat nog niet uit is.
Dit spel is geweldig. Ik vind het zo leuk dat ik het dagelijks speelde, alle aanpassingen kocht en elke vaardighedenboom ontgrendelde. En er is geen pay-to-win, groot pluspunt voor de ontwikkelaar. Als je wilt steunen, koop dan verwijdering voor advertenties, anders kun je niets meer kopen.
Ik was zo teleurgesteld in dit spel vanwege de moeilijkheidsgraad. Dit spel is zo makkelijk. Ik weet niet waarom je dit spel hebt gerepareerd, maar ik was teleurgesteld.
De game zelf is niet slecht, maar de advertenties, vooral wanneer ik mijn data-abonnement heb, worden niet op prijs gesteld.
Dit spel is zo frustrerend als de hel. Slechte controle en slechte spelmechanica. Ik raad het helemaal niet aan.
Dit spel is erg leuk. Het leert ons hoe we onszelf moeten verdedigen, onze vijanden moeten aanvallen en ons leren hoe we ons moeten verstoppen
Ninja Arashi 2 Aventura zoja
Het spel is geweldig....maar de meeste besturingen werken niet....Ik doe het prima, maar de obstakels doden me meestal, ook al probeer ik ervoor weg te rennen of probeer ze te raken. ... los de controleproblemen op ... het irriteert me ... ik zit in fase 3 niveau 15 Ik kan er niet overheen .... zeer slechte besturing
Ninja Arashi 2 સાહસિક uor
Geweldig spel